VVIP DENAI CINTA

17 September 2010

M. RAJOLI BERADA DALAM KEADAAN NAZAK

PETALING JAYA [mStar Online] : Pelakon veteran M. Rajoli, 65, dilaporkan berada dalam keadaan kritikal di Hospital Ampang Indah, Ampang selepas dimasukkan ke hospital itu petang Khamis. Menurut anak sulungnya, Siti Zaleha, 34, yang dihubungi mStar Online, kira-kira pada pukul 8 malam Jumaat, ayahnya dimasukkan ke hospital itu selepas mereka mendapati keadaannya semakin uzur.

Pada waktu ini, M. Rajoli berada dalam keadaan nazak dan terpaksa menggunakan alat bantuan pernafasan sejak dimasukkan ke hospital petang Khamis.


"Ayah dimasukkan ke hospital pada petang semalam (Khamis) selepas kami mendapati dia tidak dapat membuka mata dan tidak boleh bergerak.
Pada waktu ini, apa yang boleh saya katakan memang keadaan ayah tenat dan bergantung sepenuhnya pada alat bantuan kerana dia tidak boleh bernafas secara normal lagi," katanya.

Tambah Zaleha semua ahli keluarga termasuk empat anaknya telah berkumpul di hospital sejak semalam lagi bagi menghadapi sebarang kemungkinan.
"Semua ahli keluarga termasuklah adik-beradik ayah memang sudah berkumpul dan menjaganya di hospital sejak dia dimasukkan ke hospital. Kami sekadar bersiap sedia untuk sebarang kemungkinan," katanya.

Sempat ditanya sama ada isteri kedua yang juga pelakon Wan Chik Daud hadir ke hospital atau ada menghubungi pihak keluarganya, Zaleha berkata, dia tidak nampak dan enggan mengulas lanjut.
Pengesahan daripada Zaleha mengenai keadaan sebenar M. Rajoli itu sekaligus menyangkal khabar angin yang tersebar kononnya pelakon veteran itu telah meninggal dunia malam Jumaat.

M. Rajoli disahkan menghidap menghidap kanser di kelenjar otak atau lymphoma sejak tiga tahun lalu dan dijaga sepenuhnya oleh isteri pertamanya, Hassimah Mat Din.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails