VVIP DENAI CINTA

20 September 2010

Kes Bunuh Sosilawati: Keluarga Suspek Utama Lantik Peguam

KUALA LUMPUR [mStarOnline] : Peguam Ravi Nekoo pada Isnin dilantik sebagai peguam yang akan mengetuai pasukan pembelaan bagi dua suspek utama yang terlibat dengan kes pembunuhan jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain. Bercakap kepada pemberita di sini pada Isnin, Ravi berkata pelantikannya dibuat oleh ahli keluarga suspek yang mana-mana kedua adik beradik itu merupakan pengamal undang-undang di negara ini

................................
Dua Beradik Yang Ditahan Reman Dalam Kes Sosilawati Lantik Peguam
KUALA LUMPUR, 20 Sept [Bernama] : Dua peguam adik-beradik yang ditahan reman bagi membantu siasatan berhubung kes bunuh jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya sudah melantik peguam bagi mewakili mereka. Ravi Nekoo dari Hakemarabi & Associates dalam satu kenyataan Isnin berkata anggota keluarga dua peguam berkenaan melantik peguam pada 12 September lepas.


"Sejak itu kami sudah membentuk satu pasukan pembelaan," kata Ravi, yang menjadi peguam jenayah dan sivil sejak 15 tahun lepas. Sabtu lepas, mahkamah membenarkan tempoh tahanan reman terhadap dua beradik itu dan seorang lagi suspek kes berkenaan dilanjutkan sehingga 25 September ini.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails