VVIP DENAI CINTA

07 April 2010

RAFIQIN DARWISY : KOMEN AFDLIN SHAUKI

Komen Afdlin Shauki yang juga merupakan
sahabat baik arwah Din Beramboi

KLIK GAMBAR UNTUK IMEJ LEBIH JELAS

Rafiqin Darwisy yang kononnya memohon maaf di Facebook Afdlin Shauki


Sahabat yang blurrr tentang siapa Rafiqin Darwisy, sila rujuk entri saya sebelum ini -KLIK-. Hindari kata-kata kesat serta kutukan ke atas remaja ini. Memang apa yang dilakukannya melampau. Tetapi perbuatan kita pasti tak terlepas dari HUKUM KARMA... "Buat baik berpada-pada, dan jangan sesekali melakukan kejahatan..."

Semoga
Rafiqin Darwisy insaf dan sedar dengan kesilapannya. Mungkin perlunya ada tindakan dari pihak-pihak yang rapat atau mengenali Rafiqin Darwisy. Guru-guru pelajar ini yang mungkin terbaca di Facebook mengenai apa yang dilakukannya, ambillah tindakan sewajarnya.

Dan di bawah ini, remaja ini terus memperbodohkan diri, menyamar dengan mewujudkan ruang Facebook baru. Dah namanya pun budak hingusan, sangkaannya dengan menggunaka nickname Alya Shahira dia tak terkantoi. Mungkin
Rafiqin Darwisy kini dalam keadaan terdesak. Kembalilah ke pangkal jalan. INILAH BAHANANYA APABILA INGIN MENJADI POPULAR! Dan sememangnya Rafiqin Darwisy sekarang popular, tetapi popular dengan satu kisah hitam!


KLIK GAMBAR UNTUK IMEJ LEBIH JELAS

Dan Hukum Karma : Sahabat-sahabat
di SMK TENGKU PANGLIMA PERANG
TENGKU MUHAMMAD, Kuantan,
kini memulaukan
Rafiqin Darwisy

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails