VVIP DENAI CINTA

03 April 2012

PENARI TIANG Separuh Bogel : Raja & Sultan Melayu - BERTINDAKLAH

SEREMBAN : Tiga wanita beragama Islam, Faiqah Azizan, 24, Nurul Huda Abdul Rahman, 23, dan Nooranishah Mohamad Isa, 19, didenda RM25 seorang oleh Mahkamah Majistret di sini semalam selepas mengaku bersalah atas tuduhan berkelakuan kurang sopan dengan melakukan aksi tarian tiang di sebuah pusat hiburan di Nilai. KLIK Gadis Seksi Penari Tiang Didenda RM25 untuk ke artikel berkaitan.

Apa sudah jadi dengan anak-anak melayu ISLAM ini. Permasalahan sosial yang tiada kesudahan. Apa yang dilakukan oleh pemimpin melayu Islam untuk membendung gejala mungkar sebegini? Berbaloikah menggadaikan nasib dan maruah anak bangsa seagama demi memastikan Mooolaysia menjadi HUB HIBURAN ANTARABANGSA?????!!!!!

Raja-Raja Melayu - BERTINDAKLAH!

Jika di Genting Highlands ada amaran oleh KDYMM Al-Sultan Pahang yang menitahkan larangan umat Islam Malaysia memasuki premis KASINO Genting, jadi tidak salah rasanya perintah dan titah turut dikeluarkan oleh Sultan, Raja-Raja Melayu dan Yang DiPertuan Negeri agar MELARANG umat Islam bekerja dan memasuki premis-premis hiburan dan kelab malam di Malaysia.


SELAKU PEMEGANG PORTFOLIO TERTINGGI DALAM AGAMA ISLAM DI MALAYSIA, INILAH MASANYA TITAH KDYMM AL-SULTAN AMAT KAMI HARAPKAN DALAM MENJAGA AQIDAH SERTA MARUAH UMAT ISLAM DI NEGARA TERCINTA INI. TAKBIR!!!!!

Faiqah Azizan, 24 tahun



Gambar-gambar seksi si Faiqah Azizan
Salah seorang dari 3 penari tiang yang didenda HANYA RM25!!!




Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails