VVIP DENAI CINTA

12 September 2012

JIJIK DAN MEMALUKAN - Tandas Masjid Negeri Sultan Ahmad Shah 1 WAJIB DIBAIK-PULIH DAN DINAIK-TARAF!!!

AMARAN : Jika anda sedang menikmati juadah, jangan dilihat gambar-gambar dibawah ini kerana dibimbangi ia membantutkan selera makan anda.

Apa sudah jadi? Pahang Darul Makmur, mampu menyediakan jutaan Ringgit Malaysia (RM) untuk menyediakan prasarana sukan sempena Sukan Malaysia (SUKMA) 2012. Tetapi amat malang apabila Masjid Sultan Ahmad Shah 1 yang merupakan MASJID NEGERI di negeri kelahiran Perdana Menteri 1Malaysia ini amat dhaif dan meloyakan...!!!

Amatlah diharapkan agar sesuatu dapat dilakukan untuk membaik-pulih tandas-tandas di Masjid Negeri ini kerana ia merupakan tempat tumpuan umat Islam di bandar Kuantan untuk mengerjakan ibadah. Masjid ini juga kerap dikunjungi oleh pelancong sama ada dari dalam atau luar negeri Pahang. Amat memalukan apabila tandas di masjid yang cukup gah ini nyata begitu kotor dan paip serta pam tandasnya ada yang langsung tidak berfungsi.

Menteri Besar Pahang, sesekali jenguklah permasalahan di masjid yang letaknya hanya bersebelahan dari pejabat anda di Wisma Sri Pahang.

Gambar-gambar ini dirakam pada 12 September 2012, sekitar jam 5:50 petang di tandas lelaki. Hampir 80% tandas tidak dapat digunakan!!! Masalah pam tandas rosak, pintu tercabut dan paip tidak berfungsi. Sesuatu harus dilakukan. TANDAS MASJID NEGERI PAHANG INI WAJAR DIBAIK-PULIH DAN DINAIK-TARAF SEGERA...!!!!!

Banyak tandas yang ditinggalkan 'khazanah berharga'.



Pintu tandas tercabut dan lihatlah najis-najis yang memualkan ini.
Inikah imej tandas Masjid Negeri?

Paip tidak boleh digunakan!!!


Pintu bilik mandi turut rosak...!!!
Keadaan bilik mandi juga amat menyedihkan!!!


Apa sudah jadi.....?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails