VVIP DENAI CINTA

04 November 2009

DEMAM KUNING??? SUKAR MENDAPATKAN SUSU KAMBING SEBAGAI PENAWAR???

Bayi seringkali diserang Demam Kuning. Dan masalah yang kerap membelenggu ibubapa adalah untuk mendapatkan produk tenusu yang baik khususnya susu kambing yang dipercayai amat mujarab untuk proses pemulihan demam kuning cahaya mata tersayang. KINI anda boleh memilih untuk mendapatkan produk SUSU KAMBING SEGERA HiGOAT!!! KELUARAN YANG BERSIH LAGI SUCI, 100% DIJAMIN HALAL!!! Mudah! Cepat! Sihat!

SUSU TERBAIK SELEPAS SUSU IBU.
Tidak menyebabkan ALAHAN. Kuatkan sistem imunisasi. Bersifat alkali. Tingkatkan daya kepekaan, tumpuan dan ingatan. Lancarkan sistem penghadaman dan usus. MEMBANTU MENGUBATI : KANSER, DEMAM KUNING, GASTRIK, ULSER, ASMA (LELAH), PENYAKIT KULIT, SUKAR TIDUR.


MEMBANTU MERAWAT :
SENGGUGUT, DARAH TINGGI, LEMAH JANTUNG, KENCING MANIS, BATUK KERING, GOUT. Imbangi gula dalam darah dan kolestrol. Menguatkan jisim tubuh yang sihat (tulang, gigi, otot, sendi, kulit dan tisu saraf). Tidak menyebabkan kahak. Memulihkan tenaga batin. AWET MUDA.


PERTAMA DI PASARAN!!! TIADA BAU KAMBING.

TANPA GULA. MUDAH DAN CEPAT DISEDIAKAN!!!

HANYA RM36.60 (15 paket)


PENGHANTARAN PERCUMA UNTUK KAWASAN KUANTAN (JAYA GADING, SUNGAI ISAP, PERMATANG BADAK, BUKIT RANGIN, BUKIT SETONGKOL, CHENDERAWASIH, INDERA MAHKOTA, TANJUNG LUMPUR, INDERAPURA, INDERA SEMPURNA).
HUBUNGI KAMI UNTUK TEMPAHAN & PENGHANTARAN, call / sms : 017 680 5335

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails