VVIP DENAI CINTA

25 September 2012

PM NAJIB AKAN UMUMKAN PEMBUKAAN STESEN MINYAK RAKYAT 1MALAYSIA?

Kedai Rakyat 1Malaysia dah ada, Menu Rakyat 1Malaysia juga dah diperkenalkan. Dan baru-baru ni diwujudkan pula Kedai Buku 1Malaysia. Andai benar kerajaan prihatin dengan nasib rakyat, perkenalkan dan lancarkanlah Stesen Minyak Rakyat 1Malaysia yang menawarkan harga minyak yang lebih murah untuk kegunaan rakyat!!!

RON95 harganya RM1.90 seliter di pasaran, tentunya ia boleh dijual serendah RM0.90 seliter di Stesen Minyak Rakyat 1Malaysia!!! Kami menunggu berita gembira ini yang bakal diumumkan oleh Perdana Menteri DS Najib Razak. Rakyat didahulukan dan Janji Ditepati.


2 ulasan:

Cendana Kasih berkata...

jangan harap la dapat harga macam tu...lingkup kerajaan ...heheha... Ron95 tu ok lagi, tp utk Ron97? rm3.00 seliter...kalo isi rm50, cuma dapat 16.66 liter jer...nk jalan jauh pun kena pikir 100kali

Megat Alam Gempita berkata...

Ukur baju dibadan sendiri. Kalau gaji ciput elok-elok pakai Viva 1.0cc dan guna RON 95 jer janganlah gatai nak tukar kereta Mercedes ke, Audi ker, BMW ker...yang guna RON 97. Syukur pada rahmat dan nikmat Allah sebab kita masih ada kereta.

Tak nak pakai petrol kununnya mahal naiklah motor ke, basikal ke atau pengangkutan awam. Lebih baik lagi pakai kereta lembu jer, duduk dalam gua atau atas pokok. Tanam sayur dan bela ayam sendiri, petang-petang pergi jala ikan. Jimatkan?

Related Posts with Thumbnails