VVIP DENAI CINTA

23 Ogos 2010

ANDAI KUTAHU - Ungu

Andai kutahu
Kapan tiba ajalku
Kuakan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

Andai kutahu

Kapan tiba masaku
Kuakan memohon
Tuhan jangan kau ambil nyawaku

Aku takut akan semua dosa-dosaku

Aku takut dosa yang terus membayangiku

Andai kutahu

Malaikat-Mu kan menjemputku
Izinkan aku mengucap kata taubat pada-Mu

Aku takut akan semua dosa-dosaku

Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku menangisku bertaubat pada-Mu

Aku manusia yang takut neraka

Namun aku juga tak pantas di surga

Andai kutahu

Kapan tiba ajalku
Izinkan aku mengucap kata taubat pada-Mu

Aku takut akan semua dosa-dosaku

Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa-dosaku
Ampuni aku menangisku bertaubat pada-MU

~.....UNGU.....~

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails